Ner i djupet

Alla vägar har sitt pris - Lars Winnerbäck
Mina vänner. Vad har hänt med mig? Jag har alltid läst mycket, men nu? Det är ju sjukligt. Det enda jag tänker på är att jag ska, vill eller kommer läsa. Det går inte slita sig. Att läsa är vad jag har gjort i går eftermiddag och sedan nu.
Har slitit mig från boken, slagit på Lars Winnerbäck-Farväl Jupiter på youtube, läst min mail, skickat anmälan till en ledarutbildning jag ska gå som en "fortsättning" på konfirmationen och ätit en swisch utan marräng. Ett tipps för dig som har glass i frysen och en banan i fruktskålen;
Ta så mycket glass du vill (vaniljglass) i en skål. Skala en banan och skiva. Häll på en chokladsås om du har. Rör om och ät. Så jävla gött!

Farväl jupiter!
Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0