14:12:2oo9

Lite random Rubrik.
Men skit samma. :]

Idag tog jag hem NO boken för att fortsätta med min KO uppsatts.
Nu, när jag faktiskt var taggad på att skriva, kommer jag på att det är i SV boken
jag har skrivit uppsattsen.
=Drygt.

Längtar till jul
Älskade jul,jul jul strålande jul.
Och så vidare ,,,

Har ett system för att det ska gå fortare.
Det kanske inte går fortare, men det känns fortare.
I en anteckningsbok har jag skissat ner en egen nedräkning.
Så, enligt den är det få se nu... 9 dagar kvar till julafton.
Eller 8 imorgon - Onsdag alltså.
Villket betyder, att det är 9 eller 8 då dagar minus två.
(vi får jullov den 22:a)
Så, vi säger 8 - 2 = 6.

(LOL, räknade på fingrarna)

Åh, påtal om matte.
Jag är ingen begåvning precis.
Jag lär nog ta nobellpris i knäppast, genomförda iden.


Men det var inte viktigt...
=SPAM

Spam = Stort Prat Avsaknad Mening. (enligt mig = onödigt snack - oviktigt)

Så: Det jag strök över var oviktigt.

(där ser ni! jag kan matte)

Trött?
Jag med, om du inte redan märkt det.
Jag skriver något överstruket och översätter Spam.
Så,,, jag kanske ska gå och lägga mig?
Datorn är ändå så seg som den kan bli, nu när pappa
tar bort allt virus som tydligen JAG har dragit på.
*Suck*
Men aja, nu vet du vad spam står för.

Kram♥
Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0