Dan före doppare dan

Hej alla glada! jag förmodrar att ni alla är glada, sådär dagen före julafton?
Utan att behöva räkna på fingrarna vet jag att det är en dag kvar :]

Sitter på min pappas firma, har nyss städat klart.
Ni som inte redan viste det: Jag jobbar extra på min pappas firma, jag städar alltså en gång i veckan för att
få mer pengar i månaden :]
Mamma kan inte hämta mig försten om typ 20 minuter, och pappa slutar klockan 5, så frågan är om jag kanske
får åka med pappa trots allt.
Vi ska till mormor och morfar snart, de bor i Skellefteå och där ska vi fira julafton med kusinerna+mostrar, morbröder och morfar och mormor.
På juldagen drar vi vidare till Grönfjäll, en by en mil utanför Kittelfjäll.
Farmor och farfar har tagit med sig Aragorn dit redan (till Grönfjäll) där de ska fira jul, så vi kommer vara några dagar med dom också.
På nyårs afton kommer vi vara med några kompisar från stan, som hyrt stuga i Grönfjäll...
Jag kommer nog hem den 4 eller 3... vet inte riktigt...

31 december Aragorn 1 år.

Grattis gubben! (stackare,,, född sista dan på året :])

Jag skriver mer i morgon.
Men tills vidare,,,

Ha en bra julaftons morgon önskar Aragorn och Ida



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0