En vecka kvar

En vecka kvar till julafton.
Jag tror inte ens jag behöver räkna på fingrarna nu.
1,2,3,4,5,6,7 = 1,2,3,4,5 dagar kvar till jullov = 22:a.

Vi ska klä ut oss till spöken på måndag hela klassen, på skolans
årliga volley boll turnering, klassen kan vinna pris för bäst utklädda.
Alla klasser fick varsin färg 7a=vit.
Spöken är ju inte ens juligt.

Ja ja, ska adda dig Hanna snart på msn, vist var det med fem i?
hm, vad var det nu igen? var det cooliiiiing eller vad var det?

Hm, nu tror nog inte jag att jag orkar skriva mer, ska fixa vp på apberget

Kram♥
Ida



Kommentarer
Hanna

busiiiiig@hotma..*:)

2009-12-17 @ 17:00:51
URL: http://milkshakeee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0