Its my life

Jag har ofta fått höra "Ida, varför är du alltid så glad?" Själv har jag inget riktigt svar,
men jag försöker leva i nuet, inte i då tid, eller sen, utan nu, att glädjas åt det lilla.
Varje dag kan vara den sista, varje dag är sista gången jag gör något.
Man ska inte missa livets glädje, så. Lev i nuet, det finns inget sen, du kan inte ångra dig
när tiden är inne.

Brukar någon här se den Amerikanska TV serien Glee som går varje torsdag klockan 21:oo
på TV4?
Det var askul igår i allafall, hehe...

Tipps på någon låt på youtube?
Själv lyssnar jag just nu på: Sexy Bitch.
Lyssnade nyss på glees remix på Helo och Walking on Sunshine.

Trevlig hälg ♥
Ida



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0