RePris

Nu får jag skriva om allt. Skiiiit också :/

H
ej alla!
Jag har inte kunnat skriva i hälgen, eller jo, jag skrev säkert om hela min hälg, men det försvan, det var piiis :/
Men jaja, Tänkte berätta vad jag gjort i hälgen...

Lördag
G
ick på stan med mamma, vi åkte buss upp...
Jag köpte till mig själv:
Vit tröja med svart tryck: Carpe momentum [fånga stunden] för 100 kr (på rea) på en affär som tydligen heter,,, flash.
En tantig affär enligt mig, men tröjan var snygg, med mitt motto och allt (L)
Jag köpte även ett par skinn stövlar, högklackade skin blablabla...
Köpte även lite julklappar,,,
Sen åkte vi typ till farmor och farfar, åt julbord och sov över :)
till

Söndag
H
ar jag inte gjort så mycket,
skrivit ett inlägg som försvan, men nu ska pappa ha datorn,

GodJul♥
Ida




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0