Snöfall

Jag går ut och går med aragorn 2 eftermiddagar i veckan.
Måndagar, och Onsdagar.
På fredags morgonen, (sovmorgon) är det också mitt ansvar att ta ut Aragorn så
att han får uträtta sina behov.
Jag kan erkänna att det inte alltid är så kul att gå ut ock gå.
Ex. när det regnar, eller på något sätt ät jobbigt fuktigt i luften.

Snö, snö är de roligaste vädret.
Igår, - Måndag.
Var det min tur att gå ut med gubben.
Efter några meter utanför dörren började snöflingor, en efter en
falla från skyn.
Aragorn, som älskar snö (jag överdriver inte) började, när snöflingorna
var stora som lapphandskar (något man kan kalla stora snöflingor)
fånga dom i munnen.
Han drog iväg - med mig släpandes efter, efter stora snöflingor.
De största.
Med nos och tunga i vädret fångade han så många han kunde.

Så. Dagens mening:

Lycka är: Vinterpromenader med snöfall.

Kram♥
Ida



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0