Välkommen

Vi har alla tjatat på våra föräldrar.
Vi har alltid velat ha.
Vissa tjatar efter en hund, andra hästar eller katter.
Jag har också tjatat.
Tjatat efter en hund.
Jag tror jag tjatade i dagar, veckor, månader, år, årtionden.
Nej, så länge tjatade jag inte.
Jag tjatade i flera år.
Men inte tio år.
Kanske nio, eller åtta.
Jag minns inte riktigt.
Och 2oo8, December 2oo8, var den bästa dagen då
mitt livs största dröm gick i uppfyllelse.
Dagen, min mamma, och pappa bestämde att "Ja, nu är vi redo för en hund"
Jag minns dom dagarna jag tjatat.
"Jag kan gå ut och gå varje dag, varje timme"
"Jag ska leka med honom dag och natt"
"Jag ska bara vara med honom."
Jag minns det så väl.

Den 31:a December 2oo8 föddes Macitas Midnight Aragorn.
Aragorn, vår hund.
Han som jag skulle ägna mitt liv åt.
den 27:e Februari 2oo9, var Aragorn stor nog för att hämtas.
Vår hund.

Jag skapade denna blogg, för att skriva om han, min ögonsten.
Och mitt liv.

Kram ♥
Ida



Kommentarer
Bianca

Vad fint ^^ ♥

2009-12-15 @ 15:52:16
URL: http://leonesse.blogg.se/
Ida♥

Tack så mycket (L)

2009-12-16 @ 16:25:33
URL: http://midnightaragorn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0