Volley boll-spök bäbisar

Hej alla glada, (och alla sura)
Idag har det varit Volley Boll turnering, 7a, ähm, vi var ju inte prescis bäst på plan,
vi förlorade 3/3, not so good, men vi var på glatt humör - i alla fall jag,-som vanligt. :]
7a fick färgen vit och vi klädde ut oss till spök bäbisar - inte mitt förslag, själv ville
jag att vi skulle vara ett Lucia tåg, eller änglar, men det ville inte andra halvan av vår klass.
På mig hade jag en vit lucia klänning, ett silvrigt halsband (som en kedja) och tuperat hår.
Nice ;) HAHA! Vi skrev med vit ansikts färg BU! i pannan, alla fick det rätt vänt, utom jag, som
självklart gjorde fel - tittade i spegeln, vilket ledde till att det stod !UB - sämst.
Men vi van priset för bästa utklädnaden YEY!
HAHA!

Jag, Frida och Bianca hade julklapps utdelning idag.
Bianca fick av mig en glasskål med en plast blomma från Mio - svårt att förklara.
Och av Frida fick hon ett presentkort laddat med 100 kronor på Gina.
Frida fick av mig ett handgjort armband och örhängen handgjorda från Pärl-Kiosken,
en liten pärl affär brevid Expo i Umeå-på Teg.
Av Bianca fick hon en sjal från Gina (?tror jag att det var) och örhängen.
Jag fick av Bianca ett linne med ett gulligt tryck från Monki, och av Frida fick jag ett
presentkort på Konstnärs shoppen (en hobby jag har-målning)

Hur har ni haft det idag?

Kram♥
Ida



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0