Hej igen <3

Sitter och ser en annan del av köping. :)
Har varit och städat på firman och har nyss ätit några pankakor.
Det var länge sedan jag skrev, jag vet, men jag har inte haft tid, jag har varit borta,
varit med frida, och sen har Emelie varit här :)
Vi såg avatar igår. Sjukt bra och väldigt välgjord.
För er som inte sett den ska ni vetaatt den är bra, just den typen av film
har aldrig varit min typ. men den var bra. väldigt bra.

Skolan börjar på tisdag, and that sucks!
Inte för att det inte är kul, utanför att jag inte orkar...
Haha!

Jag skriver mer i morgon när jag inte störs av tv:n ;)

Besök: www.thetwilightsagalove.blogg.se
Bianca W´s blogg. (L)

Kram<3                                                                                                                                                               

Ida



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0