Wii

Hej, och förlåt för oktiviteten eller vad det nu kallas, har inte haft, tid,lust eller ork den sista månaden, det var Emmet som fick mig att börja skirva ett nytt inlägg igår, men jag råkade radera, så det får bli idag istället♥
Kusinerna här på besök från Skellefteå, var på stan med emmet igår och köpte lite saker,
blandannat...
Lösnaglar
Kofta
Blus
Tavelduk
Vi hade en rolig dag m. mycket skratt och avslutade dagen med att spela kusinernas Wii som de tagit med,
jag förlorade hela tiden, men det var väll inte det viktiga? xD

jag har lärt mig att lägga in youtube klipp, så det kommer lite klipp senare under dagen


Puss och kram (Aragorn 8 week)


I
da & Aragorn


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0