Helo helo bby

nu är jag hos mormor och morfar i deras hus en bit utanför Skellefteå (yey! jag tror jag stavar rätt nu (?))
Aja, idag har jag varit med Emelie, precis som igår, men idag cyklade vi till Bergsbyn, och det tog 25 minuter dit och 30 hem så det var rätt långt för att sitta på en sten till sadel, men aja vi kom dit och hem i aff, där köpte vi glass i Bergsbykiosken, och en stor bägare kostade 26 kronor och då ingick det strössel och topping. Glassen var typ 60 cm hög utan att överdriva precis som jag gjorde nyss då jag påstod att den var tre meter hög vilket den inte var.
Emelie ska sova här i natt och vi har precis grillat mellows och druckit varm choklad, yummie  < 33 snart ska vi sova, men jag är inte trött, hm, undrar vad det beror på? Vi kan ju utesluta övermängden av socker i allafall xD
Imorgon far vi hem till Umeå,,,, och dså ska jag städa hela rummet så att det är fint tills Bianca kommer på söndag. Hon kommer hela vägen från stockholm bara för att träffa mig. HA, KÄNN DIG ÄGD; för hon é min < 3
Jag vet att jag inte skrivit på ett år, men snart ska jag berätta allt om våran europa resa men jag kan avslöja att vi har varit i 6 länder: Tyskland, Österrike, Italien, Frankrike, Monaco och Luxemburg.

Aja, men det tar vi sedan. Nu väntar Emelie på mig.
Många Kramar.

 Jag Emelie och Gustav


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0