klinisk

Håller på att städa rummet inför ett långväga besök, Bianca kommer på söndag från Stockholm och kommer stanna tills på torsdag. Mitt rum är i absolut kaos; alla mina kläder på golvet, sängen obäddad, böcker slängda på byrån, hårgrejjs och sminkgrejjs i fåtöljen samt en full skräpkorg.
Jag har hunnit rätt mycket sedan jag började, (10:30), nu är i allafall kläder ihopvikta, sängen bäddad och böcker sorterade. Hm, ska jag kanske möblera om när jag ändå håller på? Vi får se, har tagit lite kort, så jag får väll visa för och efterbilder när jag lagt upp dom...

Hare gött <3



Kommentarer
Bianca

längtar me', men ta inte livet av dig när du städar x]

2010-07-23 @ 18:48:30
URL: http://sweetair.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0