och torsdag så KLART

tjobre, är fortfarande hos mormor och morfar med emelie. Innan vi far hem så ska vi fara till typ Bureklubb och göra något, hm,,, men jag pallar inte det, är för trött, :[ saknar i aff frida så jag längtar hem, (kommer hem i eftermiddag) och jag vart sugen på att sova över i fridas nya, egna lilla hus c; men bara för att jag vill är hon säkert borta,,, buuu...
men men imorgon ska hon och jag se eclipse på bio, ch på lördag så ska jag ju städa för att på söndag kommer bibb < 3 längtar så in i helvette < 333
har typ planerat några saker, eller inte, men jag ska i aff visa ume för henne ur mitt perspektiv maha xD



ajaja xD nu mst jag gå
(när pappa fixat datorn hemma laddar jag upp bilder från semestern, fast då från pappas kamera eftersom att min mobil bara är överfylld med egobilder hö xD)



  PussOkraM



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0