eclipse

Tju, ska snart fixa middagen, mamma lsutar sent, och jag har jazz, så för att vi ska hinna äta så, ja, bara så att ni vet är jag inte precis duktig på att laga mat, eller över huvud taget vara i köket, jag har bland annat sprängt muffins, har blandat ihop kanel med afrikas starkaste krydda när jag gjorde äppelpaj, bränt makaroner och eldat upp en pannkaka xDbehöver jag säga mer...?

Idag på jazzen ska vi träffa och öva med den andra gruppen som vi ska slå ihop med så det blir kuligt :]
Såg nyss att en ny trailer kommit ut på Eclipse, Länken: http://video.se.msn.com/watch/video/nya-maktiga-trailern-for-eclipse/kwb0whrc
Titta? (a)

men nu måste jag gå,,
Kram
Ida

Bild som jag ritat fail men haha:

Nalle Puh < 333





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0