Frida-y

Halu, tanken dök nyss upp i mitt huvud: "fan, det är fredag, det har varit sommarlov i en vecka, och jag har gjort, inget..." och nej, jag har inte gjort något märkvärdigt sedan i helgen, men det räknas väll inte som sommarlov då? eller jo, det gör det, men förutom det så har jag inte gjort ett skit. Bara slappat, hjälp, måste ha gått upp minst 100 kg i vikt, det är bara att ta sig ut och träna xD
Har en musik period, musik och dans är ärligt talat mitt lilla drogmissbruk, jag har dansat, kommit på ett flertal olika danser under veckan till bland annat en av Per Gessles låtar: Här kommer alla känslorna, och En kväll i juni, som i min version sjungs av Markoolio, coolt va?
Det regnar, massor, tror snart vi kommer få ytterligare en översvämmning, men nu mina vänner är huset klart och vi kan börja med vårat normala liv, igen. ""yey""
Idag var jag med Frida och vi, satt vid datorn ehe...
Saknar Bianca W så in i helvete, kom hem innan jag tar självmord och fan, jag kommer inte klara av att fara till Tyskland :[

Mihi, hare så bra hjärtebarn < 3
//Ida



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0