hur du blir mest älskad av din kusin...

Ja, som rubriken lyder: Hur du blir mest älskad av din/dina kusin/kusiner.

Jo, idag var jag med mina kusiner, (10 och 7år) och som alltid kom tjajtet innan jag kommit över tröskeln:
"Ida, kom på en lek, gör en lek" och jag har försökt med alla möjliga sorters, kusinen som är 7 år är världens
största barda och orsch (stavning?) fanet. Och jag kom på att jag kanske kunde göra en bard inspererad lek åt mina kusiner :]
Det var inte svårare än att dela upp oss i två lag, Jag och Tyra, Klas och Gustav.
Jag och Tyra turades om att spela spåkvinnor, häxor, sjörövare och orscher, medans Gustav och Klas var äventyrarna. Det var riktigt kul haha xD efter att ha skrikit i en och en halv timma så lät det värre än en tonåring mitti målbrottet xD HAHAHA xD

men det var kul, så ha fantasi ;]


---
Imorgon ska jag och Tyra på stan, 
Ska köpa:
Kofta
Shorts
Skor
Hatt
Solglasögon
Topp



Kram/I
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0