jazz uppvisning

Tjolahopp, taggar inför dagens två uppvisningar, ska vara på stan tio i nio så det blir
ingen sovmorgon för mig (höhö) vi ska dansa till låten telephone [instrumental] om ni undrar,
och iår är temat Highscool Musical :PPppppPPPppPPppPPpppPPPpppPPPpp inte det jag skulle
valt men aja, då har alltså alla grupper en "roll" därifrån ex. som min jazzgrupp är lärare,
och min moderngrupp är biblioteksnördar xDD
I jazzen ska vi klä ut oss till olika lärare: strenga lärare (haha, stavning? :ooOOOoooOOOooOO), Kemilärare (som kära Rut ska va haha), Dramalärare (a, de ska vara lite flummiga xD) och Idrottslärare (som jag och Julia ska vara)

Söuu, nu måste jag byta om, but see yah lejter aligejter < 333


(det är då helt instrumental men a < 33)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0