Tisdag hela veckan

Tju!! Idag slutade vi 14,oo som alla andra tisdagar, jag och Biancas [Bianca i Umeå] grupparbete började ju bra men nu, a, vi får se hur det går, det står typ ingenting om flygplan [våran fördjupning] eller jo, det står typ hur och varför skötborden på toaletterna i ett flygplan går sönder i den bok vi läste,,, jag tycker att skolorna i Sverige ska sattsa på datorer till alla elever istället för skrivhäfften i varje ämne, jag menar alla papper kostar ju i slutändan ganska mycket per elev för dom som skriver mycket [ehe] och alla pennor + sudd då,,, dom som är så ´dyra´, varför inte lägga pengarna på datorer, eller ja, de som vill ha det kanske kan lägga ut en liten summa pengar men aja, VI BÖR FÅ HA DATORER...
Ska beställa böcker från sidan som Bianca [Bianca i Stockholm] brukar beställa från... http://www.adlibris.com eller något (?!!)
Desperate Housewievs ikväll, du tittar väll? (A)

nejmen nu ska jag återgå till Ghost Wisperer, [reklamen är slut]

Kram//Ida < 333



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0