Converse

Hämtade nyss pappa på flygplatsen,
(han har varit i New York) och jag fick som önskat ett par
converse;
(vinröda)
Jag hade mer saker på min lista också, men det kunde han tydligen inte hitta XD
aja, får väll köpa då vi far dit allihopa vilket troligtvis blir till jul nästa år.
Han har köpt en massa kläder, mest calvin klein så nu är det inte han som kan klaga
på mig om sådant längre då han har mest kläder i familjen, han har typ 10 par jeans...
men hellre en pappa med stil,,,
Han köpte också en iPad, och han sa att han tänkte köpa en bärbar dator till mig som
tydligen bara är några mm tjock, men det blev något strul :/ synd...
Har varit sjuk för övrigt och missade SO provet i går som jag ska göra förhoppningsvis på
måndag under after school...
Skolkatalogen kom igår, och jag vart skit dålig, det sista yrket jag bör välja är modell haha XD
KRAM
Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0