Den som letar den söker

Haha, vår SO lärare har så sjukt roliga ordspråk .-.-
Nåväl, vi har bytt rum nu :O, jag har fått Gustavs rum, Gustav har fått mamma
och pappas, och mamma och pappa har fått mitt, det kändes ett tag som om jag
gjort ett dåligt byte - Det står fortfarande kvar flyttkartonger med leksaker som
Gustav hade när han var liten i mitt rum som ska bort.
Tapetseringen kommer ske till jul, och jag vet inte riktigt vilken tapet jag vill ha,
men en tapet som jag gillar starkt är den här:
 
Ser framför mig vit målade väggar (inte kritvitt dock, men samma nyans som tapeten
har i bakgrunden) och ha bara en länga med den här på någon av väggarna.
Vill ha lite gammmelll stil i rummet, och blev så förtjust i en kudde från åhlens:

och kom på gamalt rese tema, ska få några gamla reseväskor av mormor och morfar,
och kommer väll önska kudden i julklapp :D

På torsdag fyller Bianca år, bara så att ni vet, och då menar jag Bianca W ;)

Har typ slarvat bort mobilen och måste leta upp den - suck.
Sou, se yah

LUV
Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0