How do I look?

Har klippt mig, och det blev,,, kort. Men bra.
Jag är nöjd ;]] For även upp på strömpilen
och köpte en klänning till bröloppet så nu är
lixom allting gjort. Nu kan jag andas ut.
Inga mer prov på ett tag, ingenting att stressa
inför, även om jag är nervös inför Stockholmsresan
om jag ska vara ärlig XD Inte för att det inte kommer bli trevligt,
Jag kommer att ha skitkul, men jag är väl mer
förväntansfull än ångerfull. DET SKA BLI SÅ KUL!
Om Bianca W läser detta; Vi måste prata imorgon angående helgen xD

Du missar väll inte Desperate Housewives på kanal 5 kl 21:00?

KRAM
Ida


Kommentarer
Bianca

skriver svaret här:

Går bra, 15:45 -> är jag ledig :) inget för mig ;D

2010-10-05 @ 22:22:24
URL: http://mynameisbianca.blogg.se/
emelie

jag vet inte, det är inte det där kinatecknet som jag kommer ha isf. Det blir kinatecknet som betyder emelie om jag tatuerar mig<3

2010-10-07 @ 22:04:57
URL: http://emelielindbergg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0