vilket fick Bianca att sprudla av glädje...

Jag har äntligen fått igång den såkallade "fet datorn" som varit ur funktion i mer än ett halvår.
Med det har jag fått tillgång till älskade msn, vilket fick Bianca att sprudla av glädje. *Host host*
Har nu bokat biljett till Stockholm mellan 7-10 oktober. So, Sthlm, here I come -igen.
Detdär med datorn betyder också att bilderna kan läggas upp på datorn, bilderna från förslagsvis
utlandsresan i sommras.  Yippie!
Har börjat skriva en ny bok eller berättelse eller vad du nu vill kalla det, ehe...
Ja, jag har fått bra kritik av kära Bianca som fått läsa första stycket ur kapittel 1.
Första delen publiceras på bloggen under fredag.

Nu ska jag gå, så KRAM så länge

SEYAH
Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0