Ingen bor i skogen

Kära vänner. Jag är nog som alla andra när det gäller allt. Speciellt skrivandet. Man skriver som på efter en våg. På den högsta punkten bloggar man som mest, sedan, som alla vågot finns en brant och ett slut innan den slår mot stranden och en ny tar ton. Jag tar nog den nya, hoppas att den är lång och försöker vara så aktiv som möjligt.

Jag kan börja med att säga det att kära Bianca precis har kommit hem från Turkiet med hennes fotbollslag. Hon har bloggat gärnet så nu vart jag också sugen. Biancas blogg kommer ni till om ni klickar här: !!!!!!!!
Suttit hemma efter första dagen efter påsklovet som tillbringats i Grönfjäll. Sett film på youtube: "I taket lyser stjärnorna" och några roliga klipp från "Ingen bor i skogen" smakprov från dem kommer i nästa inlägg.

Ikväll är det Desperate Housewives på Kanal 5 kl. 21:00

See ya


Kommentarer
Olavemine

Hi, nice site! Keep up the good work!

2011-05-30 @ 08:56:17
URL: http://olavemine.blogh2o.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0