Amsterdäm

Tjänna!
Nej men allvarligt. Har klippt mig idag, helt klart nöjd, även om det var lite halvt om jag skulle våga, jag fick ett erbjudande att klippa mig gratis på Hårizont av en kille från Amsterdam, Han skulle kanske anställas och för att visa sina förmågor klippte han en herr klippning och en dam. Så han klippte mig. No swed talking, så man oroade sig lite smått för missförstånd. Men det gick fint. Helnöjd.
Imorgon: Barnpassning från 11:30 till "okänt nummer". Har glömt när jag slutade. Ehe. Kanske att det blir stan med flickorna efter, men vi får se när jag slutar och om vi kan om det blir sent.
Ska se film med mamma klockan 9 på TV11; Freedom writers
sett den förut, riktigt bra, tänkte visa mamma, som råkar vara lärare.

Kram på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0