Flygande

Sitter och försöker planera när jag ska flyga till Stockholm.
Ganska säkert att jag far den 8 september. Min faster ska flyga till Stockholm den kvällen, så jag flyger med henne. Lite roligare än att åka själv, intryckt mellan flintskalliga kontorsgubbar. Enda problemet är när jag ska hem. Har nämligen match mot Sävar på söndagen, då jag ska hem och eftersom jag inte vill missa sista matchen måste jag fara vid halv ett från Bromma. Problemet uppstår när föräldrarna ska till Grönfjäll eller ut med båten. Men jag bokar i alla fall. Farmor och farfar ville ju se en match då jag skulle spela, så de kan ju köra mig till Sävar.
-
Kram så länge
Ida
Lite ostabil balans på höghöjdsbanan norrbyskär från min sida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0