This is my life

Och idag så åkte vi skidor på idrotten, jag och Ellen åkta faktiskt 3 varv runt 2.4 km spåret, och vi har bestämt att vi två ska åka en mil på fredagens idrotts lektion.
Vi slutade 2 idag, och till min "stora förtjusning" får jag ansvaret för busskortet som vi ska ha till bussen när vi ska till rättegången imorgon med klassen. JIPPI! Skyll inte på mig om jag glömt det, skyll på Kattis som gav mig det. Btw så tror jag att vi kommer bli utslängda från den pga. våra otroligt sociala klasskamrater,,,
Ja-ja, jag och Gustav tog i allafall bussen till stan där mamma mötte upp oss, (Gustav skulle klippa sig och jag var i behöv av nytt smink) aja, jag köpte det jag var ute efter, hittade även ett par byxor på Nicole. Hm, när vi var inne på Kungspassagen och kollade busstider kom typ något läskigt fyllo fram och ville låna mammas mobi, haha, mamma bah: "Ämn, vi skulle precis gå, men titta där, dom har väll massa nummer" HAHA, och så pekade hon på någon telefonopperatör eller vad det nu heter som stod där vid ingången ni vet innan vi plötsligt fick mycket bråttom iväg.
Väntar just nu på pappa som ska komma och bekräfta någon installination (stavning?) ¨på datorn (jag vågar inte godkänna själv) men det är något microsofft windows msn tjaffs i aff.

Adios friendo< 3
(haha, ägig spanska, och nui är frågan, var det spanska? :S)

KRAMKRAM 



Kommentarer
Bianca with* a doublev

måste göra dig besviken, det var inte spanska x)

Adios amigos* :)

2011-02-04 @ 16:37:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0