2353

Så, väntar på att mamma och pappa ska komma hem någon gång från grannarna, filmen sög, och på tv fanns inget bra, men det slutade med att vi halvsov till american pie, haha, så jävla värdelös film... har läst lite olika bloggar, och jag som inte brukar följa bloggar har faktiskt börjat följa micah.se,
Fick min TV nu, en liten 19 tummare - den är skit söt och jag är rätt nöjd faktiskt, vi ska montera upp den på väggen vid sängen så man kan fälla ut och vrida, men pappa verkar tycka den är för liten -.-, så vi får se vart det slutar, bara jag får kanal 5, 3an, och tv400 utöver 4 och 6an (som båda redan finns) är jag nöjd.
Vill spara ut min lugg igen, har blivit rätt trött på den, men mamma är tydligen inte det, men jag lär väll få som jag vill, den växer ändå bara ut efter 3 veckor och stryks åt sidan, haha njanja.
Älskade Ara
Kram
Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0