Like an Indian summer

Hej mina vänner, idag ska jag börja med medicinen mot magkatarr, om inte den hjälper så ska jag söka upp läkaren och då kommer de skicka ner en kamera i magen, och det vill jag inte, så vi får hoppas att det fungerar < 3
Har börjat skriva en omgjord version av Before you were, som jag bara publicerat första delen av här på bloggen, men nu ska jag skriva en bit innan jag publicerar, den kommer skrivas under titeln "FågelVingar", och handlingen kommre vara liknande, men annorlunda, vet inte om det är någon som läser bloggen förutom Frida och Bianca, men kul skulle det vara med någon kommentar och kanske någon ide, jag ska publicera en bit av första kapitlet, men inte hela förstän jag skrivit klart minst tre kapitel.
KRAM så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0