Oppsia

Kul att inse att mina magproblem som pågått i mer än 2 år kan vara magkatarr eller i värsta fall magsår, ska i allfall besöka skolsköterskan till veckan nu, jag har ont ca 1-2 gånger i veckan, och med ont menar jag jävligt ont.
Nog med det tråkiga, om en halvtimma ska vi fara och hämta Bianca som kommer direkt från Stockholm :D Kulkul, får se vad som vi kan tänkas hitta på, kanske bio? :D Lite pinsamt men, för ni som inte vet är jag väldigt mörkrädd, och vågar inte sova i bion, inte ens med någon annan, och jag sover med tänd lampa i rummet :S men eftersom att jag gissar på att bianca vill ha släckt, så vill jag sova på rummet, och jag gick och lånade en madrass hos Frida, haha, tack frida, hjärta på dig < 3
Ska ta och byta om och rensa det sista,
kram kram


Kommentarer
Frida

<3 hahah ingen orsak <3

2011-01-15 @ 17:48:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0