Right na na na

Väntar på att Tyra ska komma, får se vad som händer sedan, förmodligen blir det väll någonting i stil med "Ida, du är ju så braa på att komma på lekar, du får bestämma" (ja, jag var bra att hitta på lekar, när jag var 10) men snäll som jag är kommer jag komma på någonting "roligt" att leka, haha, jaja, vad gör man inte för sina kusiner? (Öm) Hm, jag och Tyra har väll ovanligt bra kontakt för att vara kusiner med 4 års åldersskillnad och många har misstagit oss som syskon. Klasen har jag väll också bra kontakt med, och de som inte känner oss skulle tro att vi alla fyra var syskon, Jaojao, nu hör jag någon utanför dörren.
Kram Kram
Ida

Många år sedan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0