so soon, to fast

Har varit med Tyra hela helgen, jag hade lovat henne att följa med och bowla under lördagen, och jag måste säga att det är riktigt kul att bara bowla 2, man hinner så mycket mer, vi han spela 4 omgångar under en timma, jag vann överlägset 3 omgångar, men lät henne vinna den fjärde.
Jag och Tyra bjöd familjen på middag och visade upp våra kock-kunskaper, till förrätt serverades baugetter m. tomat och löksallad, till varmrätt en lövbiffsgryta m. pommes och efterrätt choklad soppa efter mitt egna recept.
Ska fika nu, men kram kram...


Kommentarer
Julia :]

Kommentera min blogg :D

www.juliamelin.blogspot.com

2011-01-11 @ 15:38:44
URL: http://juliamelin.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0