back up to heaven all alone

Håller på att röja ut mitt rum. Bokstavligt talat. Ska sandpappra tapeternas kanter, spackla hål och ojämnheter för att sedan, i morgon kunna tapetsera de inte längre så nya tapeterna. Men jag har inte haft tillfälle att tapetsera de senaste månaderna. Men nu när Bianca kommer hit i morgon kväll skulle det ju kännas lite roligt att ha fått upp dem.
Hon kommer som sagt i morgon kväll, eller ja, kväll och kväll, klockan blir inte mer än 18 innan planet rullar in på Umeå flygplats. Vi ska bland annat fara till fjällen torsdag kväll, vilket ska bli roligt, dels för att jag inte varit i stugan sedan i påskas och dels eftersom att Bianca inte varit högre upp än Åre sedan förra sommaren då hon kom hit. Hon stannar förmodligen till måndag, eftersom hon måste boka om hemrese biljetten så vi inte missar planet då vi far hem från fjällen.
Sitter för övrigt vid datorn om ni inte insett det, lyssnar igenom spotify listan med mina konfa låtar. Väcker minnen kan jag då bara säga. Nära till tårar. Saknar Norrbyskär och folket nå grymt. Som tur är blir det återträff redan i höst. Måste skriva upp på att göra listan det faktum att jag måste träffa tjejorna typ nu. Innan Gothia som är om 3 veckor...
laddar snart upp mer från konfirnations tiden. Inte den bästa bilden, men det var inte jag som fota, så det förklarar ju en del. hojhoj. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0