Beautiful day

Vaknade imorse med känslan om att jag missat något viktigt. Vilket jag naturligtvis inte gjot...
Vi steg i allafall upp där efter 9, åt frukost och såg sedan Ingen bor i skogen. Tror inte Bianca
riktigt uppskattade den s.k Norrlandshumorn i det hela, men men. Vi bakade Godis Muffins. MUMS
Och sedan var klockan tillräckligt mycket för att vi var tvugna att fara till flygplattsen och droppa
Bianca där.
Sedan for jag och mamma till strömpilen, köpte gardiner till mig och tittade på skor. Men dock hittade
inte jag några...
Måste ringa Frida och höra om jag kan hämta min laddare. Mobilen har vart död i över en vecka...
Ovanligt :)

Se yah.
KRAM



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0