En trög hjärna passar inte bra ihop med en trög dator

Insåg nyss det faktumet. Har väntat i säkert en timma på att få fram blogg.se och så frågar efter många om och men min lille bror: Har du skrivit in adressen då? Och nej. Det hade jag inte. Så nu har jag suttit i en timma och väntat på ingenting. Man blir då galen.. Har varit på stan en sväng med mamma. Köpte en svart handväska på Indiska, en börs samt armband på acent. Sedan for vi till Macki Donken och åt Chicken nuggets och gick sedan på Maxi. Pust. Två timmar i en mataffär + Ida = katastrof. Som tur var tröstade jag mig med lite godis och några blåbär när jag kommit hem. Ska snart ut med båten. Vi ska fara till några kompisars stuga och vara ute med båtarna på dagarna å bada. Kul kul. Så ni får klara er utan mig ett tag. Ojoj. Har jag förstört era liv nu? Ingen fara. Jag laddar upp en låt från Kapten Röd på bloggen så snart youtube laddat färdigt. Ha en bra hälg alla älgar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0