Even angels will fall

Vet inte varför jag är vaken. Jag la mig tidigt, men det är tydligen inte samma sak som att sova tidigt.
Har i alla fall varit med Frida idag. Har inte träffat henne på veckor, så det var bara roligt.
Städade till i rummet och är nästan klar med allt. Ska bara skura golvet en sista gång och få upp gardinerna så är jag klar. Förmodligen så köper jag en bokhylla, nya garderobsdörrar och en taklampa någon gång. Snart får vi hoppas. Men jag vet inte vad det är med mig och det nya rummet. Jag har blivit så lat.

Hehe. Bjussar på ett klipp från min nya favorit reklamn.
Axe- Even angels will fall



Kommentarer
Cajsa

hejsan! allt väl idag? :)

2011-07-13 @ 13:21:48
URL: http://cjssong.spotlife.se
Bianca

Hahah, klockren! :)

2011-08-06 @ 22:05:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0