Senil eller liknande

Har ju som sagt inte varit på bloggen på två veckor. Läst lite fina kommentarer och svarat, och så inser jag, eller det känns som om jag redan svarat. Så ursäkta om jag svarar fler gånger. Men låt oss skylla på min snurrande häjrna. Haha fick veta förra veckan att hjärnan står still. Jag har alltid trott att den snurrar, som jorden, vilket laget haft otroligt roligt åt. Så då vet ni det, men men. Man kan väll aldrig få för mycket kommentarer.

Ha det gött
och snurra lungt

Bild jag trott att jag laddat upp innan jag for. Men vi skyller på snurret igen va?
Här kommer den i alla fall...


Kommentarer
Cajsa

jo det är bra med mig. :) själv?

2011-07-28 @ 17:24:00
URL: http://cjssong.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0