up to heaven all alone

Nu lyfter Bianca från Stockholm. (17:00) Hämtar henne om si så där en timma.(!8:00)
Kan meddela att jag tapetserat idag. Helt klart och helt själv. Eller nja, farmor tapetserade, och jag tittade på...
Men fint blev det. Bild kommer vill jag lova.
Skar mig med rakhyveln i duschen, det svider som satan och vill inte sluta blöda. Tror jag kommer förblöda här och nu.
Jaja.
Ska i alla fall torka håret och sedan ska jag försöka få igång min mammas dator för att sedan lätta lite ider när det gäller skrivandet. Har inte skrivit på år och känner ett desperat behov av att göra det.
See yah.


Kommentarer
Amanda Westman

Söt blogg du har IDA! Dina skor var skitcoola har letat överallt efter röda men hittar aldrig! Jaja, glad you got them ;) Kolla in min blogg <3

2011-07-13 @ 23:09:14
URL: http://amandasarawestman.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0