DAG 01

En bild av dig och dina vänner

 

 

Okej. På bild ett är mina närmaste vänner. < 3 De är helt klart underbara, hur jobbig jag än är, och hur mycket de än hatar mina speed ryck står det vid min sida. Älskar er. Frida. Julia. Emma.

På den nedre bilden ser ni min käraste Bianca. Rätt otroligt att jag träffade henne face tu face för ett år sedan. Vet ni. jag tror det är lättare att riktigt prata med en vän som bor på distans. Med henne kan jag prata om allt. För första gången är jag tacksam över min klumpighet. Hade jag inte klantat till det och skickat meddelande till fel människa den där dagen för något år sedan hade jag inte fått lära känna dig. Kram på dig. Jag saknar dig som s****n < 3



Kommentarer
Julia :]

löve you,, men de är inte alltid lätt hahahah ;)

2011-06-01 @ 20:04:29
URL: http://juliamelin.blogspot.com
Ida

men det förstår jag <3

2011-06-01 @ 20:30:45
URL: http://midnightaragorn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0