Dubbel Lördag

God morgon!
Är det bara jag som tycker att det känns som om det var lördag igår, är lördag idag och att det är lördag i morgon?
Konstig känsla. Men det är bara att vänja sig. Om en vecka försvinner jag ut till Norrbyskär på konfaläger. Blandade känslor. Men det lär väll bli roligt.
Idag ska vi fara ut med båten i älven och äta lunch. Sedan ska vi till farmor och farfar, som bor vid havet så vi lär väll få se vatten så det räcker idag. Jag är inte riktigt förtjust med tanken på båtar, men det är väll bara å vänja sig antar jag. Vi ska till höga kusten med båten i sommar så...
Jag försöker ta några bilder och får önska er en trevlig dag. Snart är det sommarlov < 3
Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0