Ma ma ma mango

Hej, operation dagsverket idag. Vi ska jobba ihop minst 100 kronor till ett barnhem i Indien.
Själv ska jag tvätta, stryka och röja i tvättstugan, om jag har gjort det på mindre än två timmar ska jag sedan också plocka ogräs = maskrosor som växt mellan plattorna i trädgården.
Efter det ska jag ta en dusch, gå ut med Aragorn, packa min väska till Norrbyskär och städa mitt rum. Om jag hinner ska jag fara till biblioteket, skaffa nytt biblioteks kort eftersom att mitt gamla är borta. Jag ska låna några böcker, även om jag håller på med en nu och sedan är det fotbollsträning halv fem.
Ska börja med tvättstugan nu...
Önska mig lycka till.
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0