Efter ett stockholms besök

Hej! Nu har jag äntligen landat.
Flög från bromma 12:35 och landade i Umeå 13:35 där mammas kompis Lollo hämtade upp mig.
Vi for sedan direkt till sävar där matchen redan börjat. Jag flög i matchkläder, lite roligt att se allas
reaktion, det är ju inte alla som vågar sig på att flyga nine eleven... tio år efter alla flygkapningar.
Haha, när jag och Bianca pratade om det igår inflikade hennes syster Olivia en rätt rolig kommentar:
-men vad kan det finnas för viktigt i Umeå att flyga in i?
Ja det kan man ju fråga sig. Haha!!
Jag hann knappt värma upp innan jag slängdes in på plan. Vi vann, men med vad minns jag inte...
4 eller 5-0 om jag minns rätt.
Jag och Bianca har i allafall haft en underbar helg. I fredags följde jag med henne till hennes skola,
lite roligt att hennes rektor gav mig en ansöknings lapp, hon verkade tro eller vilja att jag skulle börja där.
Vi for in till stan, jag, Bianca, hennes lillasyster och hennes mamma där vi åt på Friday´s. Smarrigt!
På lördagen for jag och Bianca till Grönan som öppnade klockan 13:00 så vi hann gå någon timma på
Gallerian innan. Jag köpte en röd tröja på Lindex för 199:-
På Grönalund åkte jag mitt livs första berg och dal bana. Åkte nog alla utom Insane och kvasten (som var trasig)
Åkte dessutom Fritt fall! Trode inte jag skulle våga, men hör och häpna: Jag älskade den!
Snart kommer mamma, pappa och co, hem. Skulle visst ha dukat och tända ljus och städat och duschat.
Men har jag gjort det ännu? Svar-nej
Kram
IDA



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0