Goodbye stupied rain, I hate you by the way.

Så, har snart packat det sista inför min stockholmstripp.
Längtar som bara den, och vi får hoppas att jag lämnar detta endlösa regnväder i Umeå och bemötas av en varm sol istället. Mycket trevligare.
Far som sagt imorgon. Om ni nu missat, och i sådna fall eftersom jag inte alls skrivit det i typ varje inlägg...
Måste hitta en novell till imorgon, vilket jag kan meddela INTE går bra alls. Har hittat tre, varav en handlar om hur "skönt det är att vara tyst i tystnaden" en handlade om "jag är 40 är och har fortfarande inte full kolla på mitt underliv" och en sista som handlade om "hur tragist det är när ekonomin rasar" kul säger jag bara. Fy. får leta igenom i fler tidningar, svenska uppgiften ska redovisas imorgon.
-
Nu har jag, som ni kanske förstår, lite att ta tag i innan morgon dagen. Så ni får ha det så bra tills vidare.
Många kramar
Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0