Nu är hösten här

Otroligt vacker dag. Nu inser man att det verkligen är höst, att marken kyls ner inför ännu en lång, kall vinter.
Väcktes tidigt av mina föräldrar imorse. Igår var vi hos några kompisar och badade badtunna till 2. Inte så mycket sömn för min del. Vi for i allafall klockan 10 iväg till Sörmjöle och tog oss ut på en tur med båten. Åt lunch på Vapplan, en ö i Umeå skäret, gick en promenad runt ön och for sedan hem för att ha en lugn eftermiddag. Är väldigt trött jag, så jag ska se på film om jag inte somnar. Har tänkt hinna räkna lite matte, men vi får se hur det blir.
Ha en bra dag och välkommna hösten med ett leende så känns det så mycket lättare.
Kram
Ida



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0