Turn the time

Hej!
Har precis hittat ett USB-minne som går att plocka samman med min mobil. Ser ut som samma design, men jag tror jag väntar med experiment tills pappa kommer och ger sitt godkännande. Skulle vara bra om jag kunde ladda över lite bilder från min mobil till datorn. Så mycket enklare.
Håller dessutom på att skriva över lite av min Partholon fanfic till datorn, tar tid vill jag då lova, men snart så kanske jag kan lägga upp första delen!
Har dessutom bestämt mig för att skicka in en höst novell till VK. Min svenska lärare tyckte att jag skulle skicka den till en tidning. Så varför inte se om den kan tänkas komma i tidningen? Har den på mammas dator. Väntar på att hon ska komma hem..
Träning ikväll i alla fall. Lite sorgligt att fotbolls sässongen har lidit mot sitt slut. Har haft en otroligt rolig fotbolls sommar vill jag lova.

Kram
Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0